Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Financieel - administratief medewerker met focus op huur


Functie

Wil jij je steentje bijdragen om betaalbaar wonen mogelijk te maken? De Voorkempen-HE werkt aan een grote uitdaging. Naast het beheer en de ontwikkeling van betaalbare sociale woningen hebben wij een prominente rol als de nieuwe woonmaatschappij in de regio Antwerpen-Midden/Noord. Wij zijn in volle groei en sinds kort zijn wij actief in 15 gemeentes. Om onze aanhoudende groei te ondersteunen zoeken wij een extra collega voor ons financiële team.

Jouw uitdagingen:

  • Je werkt mee aan de financiële administratie van de huurders
  • Je verzamelt de gegevens voor de jaarlijkse afrekeningen van de huurders uit de boekhouding
  • Je bereidt de afrekeningen voor, stuurt ze naar de huurders en verwerkt dit in de software
  • Je zet terugbetalingen klaar in het banksysteem en werkt samen met het extern boekhoudkantoor
  • Je kijkt de afrekeningen van de energiecontracten na
  • Je werkt mee aan de huurachterstallen en afbetalingsplannen
  • Je werkt mee aan de jaarlijks huurprijsberekeningen en de indexaties
  • Je werkt mee aan de eindafrekeningen wanneer een huurder vertrekt
  • Je behoudt het overzicht van de huurwaarborgen en de jaarlijkse indexatie
  • Je helpt bij administratieve taken die behoren tot de financiële en administratieve dienst
  • Je hebt contact met de huurders over hun financieel dossier
  • Je verwerkt de vermindering van onroerende voorheffing voor huurders rekent die door aan de eigenaars van SVK-panden

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Je hebt een bachelor diploma in een relevante financiële opleiding of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt minstens een eerste ervaring in een gelijkaardige of gelijkwaardige functie
  • Je bent een echte teamplayer en houdt van duidelijke communicatie
  • Jouw relativeringsvermogen en stressbestendigheid helpen je om situaties nuchter in te schatten
  • Je kan je flexibel opstellen, zowel in denken als in taakoverschrijdend werken
  • Je hebt sterke organisatorische vaardigheden
  • Je hebt een goed ontwikkeld probleemoplossend vermogen
  • Je bent analytisch en administratief sterk
  • Je werkt nauwkeurig en houdt rekening met deadlines
  • Je bent betrouwbaar en gaat uiterst discreet om met gegevens en informatie
  • Je hebt een goede kennis van de MS Office toepassingen
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

De Voorkempen – H.E. biedt jou:

  • Een contract van onbepaalde duur in een stabiele en toekomstgerichte sector
  • Een boeiende functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief
  • Verloning volgens weddeschalen van de Vlaamse Overheid
  • Veel bijkomende voordelen: maaltijdcheques van 8€/gewerkte dag, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, vergoeding woon-werkverkeer, fietsvergoeding en fietslease, laptop, mogelijkheid tot thuiswerken, extra verlofdagen
  • Een tof team met een informele, open sfeer en aandacht voor een goed evenwicht werk-privé.
  • Wij werken elke dag een uurtje langer zodat ons weekend op vrijdagmiddag start.

Solliciteren

Veronique Radermacher
036900920
personeel@devoorkempen-he.be

Solliciteren